قرآن؛ کلید مصونیت دانش‌آموزان از هجمه‌های عصر جدید 
کد خبر: 3783846
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳

قرآن؛ کلید مصونیت دانش‌آموزان از هجمه‌های عصر جدید 

گروه فعالیت‌های قرآنی - امام جمعه طارم درک قرآن را نخستین گام در بهره‌مندی از معانی عمیق آن دانست و گفت: انس دانش‌آموزان با قرآن سبب مصونیت آن‌ها از گزند توطئه‌های دشمنان می‌شود.

قرآن؛ کلید مصونیت دانش‌آموزان از هجمه‌های عصر جدید به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام محمد صادقی‌پور، امام جمعه شهرستان طارم ظهر امروز چهارشنبه، ۳ بهمن‌ماه در همایش افتتاحیه مسابقات قرآنی که در دارالقرآن پیامبر اعظم‌(ص) برگزار شد، مأنوس شدن با قرآن را ضرورت امروز جامعه عنوان کرد و گفت: انس با قرآن موجب سعادت دنیوی و اخروی می‌شود.
وی درک قرآن را نخستین گام در بهره‌مندی از معانی عمیق آن برشمرد و افزود: کسانی که حقایق قرآنی را درک کرده و در زندگی واقعی خود به کار می‌بندند سعادت دنیوی و اخروی خود را تضمین کرده و با حس مفاهیم قرآنی هرگز از آن دور نخواهند شد.
صادقی‌پور با تأکید بر اینکه قرآن نسخه شفا بخش انسان‌هاست، ادامه داد: قرآن کتاب جامع و کاملی است که برای تمام زندگی بشر برنامه دارد که انس با آنان سبب زندگی بهتر می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه قرآن بهترین کتاب و ذکر الهی است، ادامه داد: دانش‌آموزان اگر از دوران کودکی و نوجوانی با قرآن مأنوس شوند در زندگی فردی و اجتماعی خود شاداب بوده و از هرگونه انحرافات و آسیب‌های اجتماعی مصون خواهند بود.
انتهای پیام
captcha